Ancher..anak buah kesayangan

Wednesday, May 13, 2009









Warghhhh....Akhirnya Benda yang betul-betul Menghantui saya selama ni suda berakhir dengan jayanya,tetapi benda ini akan berulang lagi,berulang dan terus berulang, Sbp Kami akan melahirkan Bakal Graduan yang berjaya dimasa akan datang...Beginila hidup saya Sekarang, kalau dulu saya sibuk Menghantar makanan dan minuman ke meja-meja, tetapi sekarang saya menjadi salah seorang Warga Akademik, yang tidak pernah lari dari tanggungjawab sebenar...Lega rasanya jiwa bila PeperiksaanSemester suda Berakhir, kini smua Pelajar suda balik Ke negeri masing-masing, SElamat Bercuti kepada semua Warga UMS..dan saya pula sekarang sibuk dengan rancangan TERBARU iaitu melaksanakan 5S, siapa yang tak tahu apa tu 5S jom masuk Web Ini WWWkal.ums.edu.my..5s juga merupakan amalan ke arah pembentukan sikap dan disiplin yang positif melalui pengwujudan persekitaran tempat kerja yang bersih, selesa dan sihat...Welcome 5S

0 comments:




  ©Template by Dicas Blogger.