Ancher..anak buah kesayangan

Tuesday, March 3, 2009

kesibukan mengatasi segalanya

Suda baca topik yang di atas tu??HuUumpph...Saya busy sikit lah kebelakangan ni...Jadi kepada sesiapa sahaja yang lawat blog ni, Minta ampun saja lah banyak-banyak sebab tak berupdate blog saya ni..hehhe
Saya sebenarnya suda join friendster..tapi mcm x siok plak main Fs so walau apapun terjadi, saya tetap utamakan blog ni.Jangan mau bermimpi saya akan bermain friendster melebihi saya bermain blog...hahaha...
Ntau napa kebelakangan ini saya sibuk dengan kerja-kerja yang diundang dan tak diundang, kalau yang suda kerja dia paham sendiri la tuuu..hehehe
kadang-kadang Kesibukan masa Ini menjadikan Saya terlalu mementingkan diri sendiri...tetapi apa yang diperlukan untuk diri saya, ialah apa yang saya berikan kepada yang lain, dan masa yang saya habiskan untuk diri saya, ialah apa yang saya korbankan untuk orang lain,atokoooi..kasi betul saja la kann..heheh



1 comments:

Don MS March 3, 2009 at 12:03 PM  

Yang ramai orang Malaysia tidak tahu....indeks pesakit mental @ jiwa penduduk Malaysia semakin lama semakin tinggi. Khasnya mereka yang bekerja di sektor perkhidmatan awam. Cuma tidak didedahkan oleh Ketua Setiausaha Negara kepada pihak umum... keciannya! Ni lah faktanya...




  ©Template by Dicas Blogger.